Bakal isteri Zamani Slam


"Sekiranya perkahwinan itu menjadi kenyataan, saya tidak akan sorok. Saya akan akan beritahu pihak media dan juga peminat," katanya. Kata Zamani, sebelum menjadi suami, dia ingin memastikan dirinya betul-betul bersedia untuk menjalankan tanggungjawab itu.

Sebelum ini vokalis kumpulan Slam, Zamani pernah menyatakan hasratnya untuk menamatkan zaman bujangnya. Namun ketika diasak soalan mengenai identiti bakal isterinya itu, Zamani enggan mendedahkannya sebaliknya hanya mengakui mereka sudah lama berkawan.

"Asalnya dia ialah peminat saya dan Slam, seterusnya membantu menguruskan kelab peminat saya. Bermula dari situ, kami berkawan rapat malah dia juga banyak menyokong jatuh bangun saya dalam industri ini," katanya.

Penyanyi lagu Gerimis Mengundang itu juga enggan terburu-buru menguar-uarkan perancangan perkahwinannya kerana bimbang tidak menjadi kenyataan.

"Saya perlu menghormati keluarga kedua-dua belah pihak dan enggan membelakangkan mereka. Saya perlu dahulukan mereka sebelum memberi apa-apa kenyataan kepada pihak media mengenai perkara ini.

"Lagipun saya baru saja berbaik-baik dengan keluarga. Jadi, saya tidak mahu mengeruhkan kembali hubungan yang kembali terjalin dengan berita seperti ini.

"Masih banyak lagi perkara berkaitan diri yang perlu saya betulkan. Saya pernah hanyut, jadi bukan senang untuk kembali. Saya masih perlukan masa untuk pulih sepenuhnya. Saya mencari calon isteri yang boleh menerima diri saya seadanya.

"Tidak semua wanita memahami dan menerima keadaan saya. Seboleh mungkin, dia juga tidak melihat saya sebagai artis kerana banyak risiko yang akan dilalui apabila memilih untuk melayari bahtera rumah tangga," katanya. - BHarian

Catat Ulasan

 
Sejak 2009 - Kepala Bergetar